FAQ

Koszty przesyłki kurierem DPD:
W naszym sklepie istnieje możliwość wyboru kilku form płatności. W związku z tym zróżnicowaliśmy ceny za przesyłki kurierskie. W przypadku przedpłaty na konto (przelewu) koszt przesyłki wynosi 14 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 600 zł – przesyłka GRATIS!
Przesyłki za pobraniem (zapłata u kuriera) kosztują u nas 16 zł. Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 800 zł – przesyłka GRATIS!
Maksymalna waga jednej paczki to 30 kg. W przypadku gdy zamówione produkty przekraczają tę wartość, system automatycznie dolicza następne 14 zł w przypadku przedpłaty lub kolejne 16 zł przy pobraniu.
Podane ceny są cenami brutto.

Odbiór osobisty:
Istnieje możliwość odbioru zamówionych towarów bezpośrednio w sklepie stacjonarnym przy ul. Pędzichów 7 w Krakowie. Codziennie w godzinach 10-19. W soboty od 10-15. W sklepie stacjonarnym mogą Państwo płacić gotówką lub kartą. Złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy gwarantuje niezmienność ceny. W przypadku zakupów bezpośrednio w sklepie bez wcześniejszego zamówienia w sklepie internetowym nie gwarantuje uzyskania ceny internetowej. Ceny w sieci ze względu na dynamikę rynku są codziennie aktualizowane co nie jest możliwe w sklepie stacjonarnym.

Przyjęcie dostawy (odbiór przesyłki):
Prosimy o zwracanie uwagi na zgodność towaru z zamówieniem. Należy każdorazowo OBOWIĄZKOWO sprawdzić towar w obecności kuriera. Mają Państwo do tego prawo. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad należy od razu w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

Potwierdzenie przyjęcia przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza, że zamówienie zostało odebrane w stanie nienaruszonym. Taka przesyłka nie podlega reklamacji.
Wszelkie uszkodzenia zewnętrzne wraz z opisem, w jaki sposób była spakowana paczka (karton, folia strecz, folia bąbelkową, etykiety “uwaga szkło” etc.) należy koniecznie wpisać do protokołu. Jeżeli braknie tych informacji w protokole, przewoźnik odrzuci reklamację a Państwo nie otrzymają nowego produktu
Mają Państwo prawo wprowadzać korekty do protokołu sporządzanego przez kuriera. Jest on wspólnym stanowiskiem adresata i firmy kurierskiej co do stanu paczki. Podpisywany jest przez obie strony.
W celu rozpatrzenia reklamacji przesyłki prosimy o przesłanie skanu protokołu szkody oraz dokumentu zakupu na adres: biuro@alpintech.pl
Prosimy możliwie o dołączenie 3-5 zdjęć przedstawiających wadliwą przesyłkę. Zdecydowanie przyspieszają one proces reklamacyjny. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB.
Po uzupełnieniu powyższych informacji reklamacja zostaje przekazana do rozpatrzenia, a Państwo są informowani przez nas o postępach w procesie reklamacyjnym.

Termin dostawy
Na termin dostawy produktu składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przez przewoźnika.
Czas kompletowania jest uzależniony od dostępności w magazynie własnym lub w przypadku jego braku – w magazynie producenta.
Określenie “dostępy” odnosi się do produktów, które fizycznie znajdują się w naszym magazynie. Czas kompletowania takiego zamówienia wynosi najczęściej 24h. W szczególnych przypadkach dostawa może być opóźniona, o czym informujemy drogą telefoniczną bądź drogą e-mail. Produkty oznaczone jako dostępne można także odebrać w naszym sklepie stacjonarnym.
Czas kompletowania produktów wymagających sprowadzenia z magazynu jednego z producentów jest uzależniony od stopnia dostępności tych produktów. “Produkt w magazynie naszego dostawcy” oznacza, że produkt jest dostępny w magazynie producenta. Czas oczekiwania to około 3 dni robocze. Taki produkt można zakupić w naszym sklepie internetowym. Czas oczekiwania staramy się w miarę możliwości potwierdzać drogą e-mail.
Zachęcamy do dokładnego sprawdzania dostępności kolorów/rozmiarów za pomocą rozwijanego okienka. Brak dostępności uprzęży w rozmiarze X nie oznacza braku uprzęży w rozmiarze Y.
Zamówienia dotyczące produktów dostępnych w magazynie własnym, złożone i opłacone od poniedziałku do piątku do godziny 13.00, realizujemy tego samego dnia.

Dane do przelewów międzynarodowych:
Alpintech Trade Sp. z o. o.
Raiffeisen Bank Polska S.A. – RCBWPLPW
IBAN : PL 94 17500 0120 000 0000 3379 9225

Pytania
Na wszelkiego typu dodatkowe pytania chętnie odpowiemy telefonicznie, bądź drogą e-mail.
Sklep stacjonarny: (12) 633 74 87
Sklep internetowy: 609 207 256
E-mail: biuro@tanieliny.pl